lunes, 10 de mayo de 2010

Nunca ponemos titulo

Lo pongo en el idioma que me da la gana, total, nadie mira. lol.

-Ruby, de Kaiser Chiefs.
-My happy ending, de Avril Lavigne

La primera cançó és una cançó que m'agrada bastant, però que no en sabia el títol perquè pensaba que era massa simple. Quan vaig jugar al Rock Band de la NDS, em vaig adonar que era Ruby el títol de la cançó XP.

La segona és d'una cantant que m'agrada molt, i aquesta cançó en particular és la que més m'agrada d'ella. La lletra és una mica trista, però m'encanta igualment, sobretot la veu de l'Avril. També m'agrada el seu estil de vestir.





4 comentarios:

  1. Bueno vosaltres que feu un comentari cada dia, perquè cada dia que entro hi ha una entrada diferent, XD
    Bueno també entenc que quasi cada dia feu un comentari, el meu blog si fos de música cada dia estaria fent de noves,

    XD

    ResponderEliminar
  2. Seria més continu si la meva companya em deixés repetir grup ¬.¬
    Es que eres un cansino, estariamos siempre escuchando lo mismo.
    No es siempre lo mismo, no sabes diferenciar la música.
    Esto es un blog de música, no de un grupo de música, yo no te estoy poniendo aquí cada día Linkin Park.
    A mi me daría igual que pusieses siempre Linkin Park.

    ResponderEliminar
  3. Luego seguro que no lo miraras...

    ResponderEliminar
  4. No os peleis por el grupo.. Yo todas las pocas que escucho las veo iguales, sea del grupo que sea, x eso digo k el Miquel me pasa las mismas 50 veces

    ResponderEliminar