lunes, 17 de mayo de 2010

-Fireflies, de Owl City.
-Shiver, de Coldplay.

La primera és una cançó molt tranquil·la, que serveix per relaxar-se. El cantant té una veu molt bonica. És una cançó que enganxa, perquè encara que no t'agradi molt la primera vegada que l'escoltes, si l'escoltes 2 o 3 al final t'acaba encantant.

La segona cançó és de Coldplay, encara que el cantant no sembla ell, ha canviat bastant el seu look. Aquesta cançó és com l'anterior, la primera vegada que l'escoltes (si estàs acostumat al Rock o al Metal) sembla una mica fluixa, però al final enganxa. L'audio del video és una mica pèsim i el videoclip és una *****.


<span class=



<span class=

3 comentarios:

  1. Esk és imposible comenatar-vos a totes, sempre esteu fent noves entrades. Jo no tinc ni idea de que posar.

    ResponderEliminar
  2. Pues te jodes XP
    Puedes comentar las canciones: "me gusta, no me gusta"...
    Nunca nos has comentado ni una cancion T.T eres una mala persona.

    ResponderEliminar
  3. Hombre es que si hos digo la verda, no las escucho..xd No os enfadeis, solo leo lo k habeis puesto. Y además comentar vuestras canciones siempre seria, esta no me gusta, esta tampoco.. son estilos de musica muy diferentes..XD
    A parte cuando no tengo auriculares no lo puedo escuchar, pero cuando los tengo escucho maxima (me gusta mucho mas :D)

    ResponderEliminar