jueves, 22 de abril de 2010

No tenim auriculars

Avui, no podem posar cap cançó perquè a algú se li ha oblidat portar els auriculars ¬.¬
Així que farem una entrada plena de xorradetes.WTF!!!!!!!!
Bé després del comentari de la meva companya, començem:

1- Chuck Norris en una habitació normal, té 259 maneres de matar-te, inclosa l'habitació.
2- Les llàgrimes de Chuck Norris curen el càncer, però el MAI PLORA.
3- Una pregunta sense resoldre: Per què el Lando, en la última escena de la Guerra de les Galaxies II, porta la mateixa roba que el Han Solo?- by Brian (Padre de Família).
4- En el món hi ha 3 tipus de persones: les que saben comptar i les que no.
5- Per què en One Piece no mor ningú i els foten pallises que semblen morts, i els únics que moren (SPOILER QUE TE CAGAS) són l'Ace i el Barbablanca?
6- Per què en comptes d'estudiar socials estem fent aquesta xorrada d'entrada?
7- No se XD. Dóna igual, Have a nice day.

Per finalitzar vull recomenar la cançó d'Aerosmith, I don't want to miss a thing, que és una de les seves balades i és molt bonica. Doncs jo et fastidio la balada i recomano la de The Ace Of Spaces de Mötorhead.

DI NO A LA SGAE I A LA LEY SINDE (crec que es deien així :3).






1 comentario:

  1. Molt divertit aquest comentari ,xd! Haurieu d'estar fent socis!!
    Per cert, vaig a dir que m'heu tret la cadira, els dos i que me hagut de seure en una de les petites!!! (Ho havia de dir sino, no em quedava tranquil·la..

    ResponderEliminar